Nola egin lekua ikasleen intuizioei goi-mailako hezkuntzan?

Article

Auteur(s):
Huegun Burgos, Asier, Ganboa Ruiz de Eguilaz, Eider, Jauregi Etxaniz, Pello
Année:
2021
Organisations:
TANTAK (Magazine)
Numéro:
33.2
Première page:
113
Dernier page:
130
CDU:
37
Domaine de connaissance:
Pedagogia, Unibertsitatea
DOI:
https://doi.org/10.1387/tantak.22716
Voir:
ojs.ehu.eus

Contributeurs

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU